marți, 22 septembrie 2009

1Simplu Om



Sunt om simplu intr-o lume mult prea complicata si daca mor o gura-n minus intr-o lume suprapopulata .
- Nu am incercat niciodata sa ma scuz pt ce sunt , caci in felul meu gresit sunt unic pe pamant .
- Jumate sfant , jumate demon - 100% om .
- Sunt un ateu ce crede-n bine si un alt eu cel ce devine capabil sa urasca locul de unde vine . . .
. . .Acum nu mai suporti pe nimeni vrei sa uti indiferent de consecite vrei sa pleci departe-n lume , vrei sa pleci dar n-ai curaj nici tu nu sti ce te retine incepi sa blestemi destine in care n-ai crezut odata incepi sa te blesetemi pe tine caci nu sti unde gresesti si sti !? tu nici nu existi caci eu vorbeam de fapt de mine . . .
^- Am ales sa-mi povestesc durerea nu sa o maschez
. Am ales sa-mi arat uratenie nu sa ma machez . Mi-am dort dar n-am ales sa fiu ceea ce sunt .
Am ajuns sa-mi traiesc copialarea la o maturitate senila , lucruri frumoase nu cunosc umplu cu agonie fiecare ora .
Am vista sa pot visa frumos in mod repetat si am transformat in realiate cojumarul unui psihopat.
- As putea crea si trai in propriul paradis imaginar
As putea cauta , gasi si reuni cu sufletul fugar . . . s-ar putea sa fiu dar sa nu exist in schimb . . .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu